Service produse
Garanția pentru produsele care nu sunt însoțite de un certificat de garanție emis de producător/importator se soluționează la sediul Madd Electronics Group, prezentat in pagina de contact , prin repararea, înlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea soluționării garanției revine in responsabilitatea Madd Electronics Group, expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Urgent Cargus . Soluționarea garanției se face in maxim 15 zile calendaristice.
Condițiile de garanție sunt in conformitate cu:
- O.G. 21/1992;
- Legea 449/2003;
- O.G. 174/2008;
La solicitarea garanției este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (număr serial), împreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție. In cazul in care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate in condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura si presiune, șocuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.), setări si instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe in interiorul echipamentelor, intervenția mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul funcționarii echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale.
Interventia asupra produselor sau repararea de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției.
Programele si informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse in timpul operațiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Garanția se soluționează in centrele menționate și in condițiile specificate in acest document. Pentru acordarea garanției este necesar sa păstrați certificatul de garanție in original.
Conform O.U.G. 5 / 2015 privind deșeurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligația sa nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubela cu roti barata cu două linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos:
Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate in factura fiscala.
In cazul in care solicitarea de acordare a garanției este nejustificata (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operațiunile de service efectuate in perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garanție. Perioada de garanție se prelungește cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Produsele ieșite din perioada de garanție sau cele care nu se încadrează in termenii si condițiile generale de acordare a garanției nu intra sub incidenta celor 15 zile de soluționare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrării in service.
Daca aveti de trimis un produs catre service va rugam sa ne transmiteti un email pe adresa care sa precizati:
- datele de identificare ale cumparatorului
- numarul si data facturii de achizitie
- problema tehnica reclamata
- adresa de unde trebuie ridicat coletul precum si persoana si numar de telefon de contact
Vom raspunde solicitarii d-voastra in cel mai scurt timp si va vom oferii detalii legate de trimiterea produsului in service . Pentru expediere catre service veti avea nevoie de copia facturii de achziitie si certificatul de garantie in original .
Madd Electronics Group va face cerere de ridicare colet catre firma de curierat . Costurile de transport pentru trimiterea produselor in garantie si cele de retur sunt suportate de catre vanzator