Set Hermes Twilly dHermes EDP 85 ml + BL 80 ml Femei
Descriere
Timp livrare estimat 3 zile lucratoare
Produsul se livreaza cu CERTIFICAT DE CONFORMITATE
Setul Hermes Twilly d'Hermes Eau de Parfum 85 ml + Balsam de corp 80 ml oferă o experientă olfactivă si de îngrijire a pielii deosebită. Inspirat de simbolul iconic al mătăsii Twilly, acest parfum si balsam combină arome proaspete, florale si lemnoase pentru a crea o senzatie distinctă si plăcută.
Setul este potrivit pentru femeile care apreciază aromele rafinate, proaspete si feminine, si care doresc să aducă un strop de elegantă în rutina lor zilnică. Acesta poate fi un cadou minunat pentru persoanele dragi sau chiar pentru a vă răsfăta pe dumneavoastră.
Cum comand?
Comenzile ONLINE au PRIORITATE si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare.
I. Online
Pentru a comanda online trebuie sa iti creezi un cont pe site-ul domo.ro daca nu ai deja unul.
-
Pasul 1
- Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.
-
Pasul 2
- Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul "Cosul meu".
-
Pasul 3
- Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul "Cosul meu", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa "Vezi detalii cos".
-
Pasul 4
-
In noua pagina care se va incarca iti va aparea optiunea "Trimite Comanda". Apasa acest buton si comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!
- daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
- daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.
-
II. Prin e-mail
Poti comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site: https://www.domo.ro/contact
Cum platesc?
1. Plata prin Card
-
Online pe site-ul domo.ro
- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;
- Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
-
Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:
- codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
- data de expirare;
- ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.
Optiuni de expediere
HANTIS & CO SRL
Constanta, Str. Clopoteilor Nr.15a
REGULI GENERALE
Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele TCV vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
HANTIS & CO SRL livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.
Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul www.zonaliberaconstanta.ro sau in format hartie, impreuna cu Comanda.
CARACTERISTICILE MODALITATILOR DE LIVRARE ALE SITE-ULUI www.zonaliberaconstanta.ro
Modalitatile de livrare
- Livrarea prin curier/EasyBox , În funcție de produs ,vi se va oferi o taxa estimata de livrare la plasarea comenzii. Aceasta este disponibila și în contul dvs de client, secțiunea Comenzile Mele.
Livrarea se va face prin Sameday / Fan Courier
Dispozitii generale
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.
In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 5.3.2 si 5.3.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a Zonei Libera Constanta. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda Zona Libera Constanta sa livreze din nou produsele comandate.
De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al Zonei Libere Constanta pentru a afla Modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al Zonei Libere Constanta va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.
Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat
♦ In cazul constatarii anomaliei in prezenta curierului..
Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!
In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al curierului.
TERMENELE DE LIVRARE
Termenul de livrare incepe sa curga de la confirmarea comenzii. In cazul in care Comanda include unul sau mai multe Produse personalizate, timpul de pregatire indicat mai sus va fi prelungit cu inca 24 de ore de lucru.
Livrare prin curier
Livrare standard: 1 pana la 3 zile lucratoare *
Acest interval poate suferi modificari in perioade expectionale precum Black Friday ,Craciun si alte sarbatori legale.
Pentru comenzile plasate dupa ora 16:00 se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 1-3 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii.
*IMPORTANT!
Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.
Atat in Bucuresti, cat si in tara, taxa de transport pentru electrocasnicele mari va fi adaugata automat in cosul de cumparaturi.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.