Set de conectare la apa Geberit Atasament Tuma pentru Geberit AP-SPK 147034 147034001
Descriere
Timp livrare estimat 9 zile lucratoare
Descriere:
Pentru conectarea atasamentelor de toaleta Geberit AquaClean Tuma la rezervoarele expuse cu racord de apa in stanga. in mijloc in spate sau in dreapta
Include piesa in T cu filet tata de 3/8 inch. cromat
Inclusiv teava de cupru dreapta 0.5 m. cromata
Inclusiv material de conectare si fixare
Cum comand?
Comenzile ONLINE au PRIORITATE si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare.
I. Online
Pentru a comanda online trebuie sa iti creezi un cont pe site-ul domo.ro daca nu ai deja unul.
-
Pasul 1
- Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.
-
Pasul 2
- Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul "Cosul meu".
-
Pasul 3
- Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul "Cosul meu", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa "Vezi detalii cos".
-
Pasul 4
-
In noua pagina care se va incarca iti va aparea optiunea "Trimite Comanda". Apasa acest buton si comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!
- daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
- daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.
-
II. Prin e-mail
Poti comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site: https://www.domo.ro/contact
Cum platesc?
1. Ramburs
- Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.
2. Plata prin Card
-
Online pe site-ul domo.ro
- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;
- Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
-
Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:
- codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
- data de expirare;
- ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.
3. Ordin de plata
- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin e-mail sau fax catre client de un agent domo.ro. Contul bancar este trecut in factura proforma in functie de cererea clientului.
- Produsele vor fi trimise clientului dupa ce se are evidenta intrarii banilor in contul bancar al domo.ro.
Optiuni de expediere
- Vânzătorul va expedia Cumpărătorului produsele în sistem de curierat, la o adresă de pe teritoriul României. Produsele sunt ambalate de către Vânzător.
- Livrarea produselor se efectuează în cel mai apropiat punct de acces față de adresa de livrare.
Hausfabrik.ro comercializeaza produse care au 3 tipuri de TERMENE DE LIVRARE:
- 1-2 zile lucratoare pentru produsele care sunt pe stoc in depozit.
- 5-7 zile lucratoare pentru produsele pe care le comandam de la distribuitor.
- 28 + zile pentru produsele care nu sunt in acel moment pe stoc. Cumpărătorul va fi instiintat de data la care produsele vor reveni în stoc.
- Cumpărătorul va fi înștiințat din timp când își va primi comanda.
- Dacă Hausfabrik a confirmat stocul produselor, comanda trebuie plasată în acel moment. Hausfabrik nu este responsabil daca stocul produselor este epuizat în perioada imediat următoare.
- Prețurile nu includ și taxa de transport.
- În cazul în care produsele comandate nu mai pot fi disponibile de la producător (ex. Modelul întrerupt), ne rezervăm dreptul de a anula ulterior comanda dvs.
- Hausfabrik are dreptul de a preda marfa către o companie de transport adecvată în scopul livrării mărfii la adresa de livrare solicitată de client.
- Hausfabrik își rezervă dreptul de a alege contractantul de transport potrivit.
- Livrarea se va face și Sâmbăta, dar se vor percepe taxe suplimentare.
- Respectarea termenelor de livrare nu este garantată dacă informațiile furnizate sunt incorecte sau incomplete. În acest caz, clientul va suporta taxele de transport
- În cazul în care clientul nu este găsit la adresa de domiciliu, acesta va suporta costurile de transport a unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
- În funcție de adresa de destinație, se pot percepe taxe dacă adresa se află la o distanță mai mare față de punctul central al firmei de curierat.
- În caz de forță majoră, greve, întârzieri neprevăzute ale furnizorilor noștri sau alte evenimente care nu depind de noi, care nu sunt din vina noastră, termenele și datele sunt amânate în perioada în care evenimentul relevant continuă. Acest lucru nu afectează dreptul clientului de a se retrage din contract.
*IMPORTANT!
Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.
Atat in Bucuresti, cat si in tara, taxa de transport pentru electrocasnicele mari va fi adaugata automat in cosul de cumparaturi.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.