Service produse
Service-ul produselor se soluționează la sediul SC Ypsilon Calculatoare SRL de către SC Ypsilon
Calculatoare SRL prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata
transportului pentru produsele trimise (tur/retur) în vederea soluționării
garanției revine în responsabilitatea clientului. Soluționarea garanției se
face în maxim 30 de zile calendaristice.
Condițiile de
garanție sunt în conformitate cu OG 21/1992, Legea 449/2003 și OG 174/2008. La
solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele
de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile
aferente și copiile după factură și certificatul de garanție.
Nu fac obiectul
garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături,
ciobiri, componente sau piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de
garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în
condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la
variații mari de temperatură sau presiune, șocuri mecanice, manipulare
incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub
acțiunea substanțelor chimice etc.), setări sau instalări incorecte, surse
defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte
substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică
asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul
funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS etc., precum
și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare
sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale.
Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate
pot duce la pierderea garanției.
În cazul în care
produsele sunt însoțite de un certificat de garanție emis de producătorul
acestora, se aplică procedurile și condițiile menționate în acesta.