Service produse
Departamentul de service
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa de facturare/livrare va fi facuta de catre CLT Express Time Srl.
In cazul in care nu sunteti la adresa la data la care ajunge curierul puteti opta pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid: Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti:021 - 9330 / Provincie: 021 – 9282) costul transportului fiind conform contract. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Mentiuni importante
Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de CLT Express Time Srl il poti solicita oricând la adresa: Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.
In cazul articolelor de tip KIT garantia este oferita pe intreg pachetul si nu individual pentru fiecare produs, de aceea este necesar sa expediati pachetul comercial complet.