Service produse
Prentru a usura procesul de reparatie si trimitere in service a produselor cu vicii este bine sa ai in vedere urmatoarele aspecte:
Orice sesizare se va face pe email - sesizare te rog sa precizazezi defectiunea precum si o serie de fotografii relevante.
Dupa confirmarea emailului iti vom spune exact care este pasul urmator si cine este responsabil in remedierea ei.
Este foarte important sa pastrezi la loc sigur certificatul de garantie si factura fiscala. O serie de producatori conditioneaza rezolvarea situatiei aparute de aceste acte.
Pentru o parte dintre produsele vandute de Global Network srl vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Pentru produsele importate de Global Network, garantia este de maxim 24 de luni pentru persoanele fizice.