Filtru apa purificator de aer Sharp - KCF32EUW
Descriere
Filtru apa purificator de aer Sharp - KCF32EUW
Cum comand?
Comenzile ONLINE au PRIORITATE si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare.
I. Online
Pentru a comanda online trebuie sa iti creezi un cont pe site-ul domo.ro daca nu ai deja unul.
-
Pasul 1
- Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.
-
Pasul 2
- Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul "Cosul meu".
-
Pasul 3
- Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul "Cosul meu", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa "Vezi detalii cos".
-
Pasul 4
-
In noua pagina care se va incarca iti va aparea optiunea "Trimite Comanda". Apasa acest buton si comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!
- daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
- daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.
-
II. Prin e-mail
Poti comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site: https://www.domo.ro/contact
Cum platesc?
1. Ramburs
- Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.
2. Plata prin Card
-
Online pe site-ul domo.ro
- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;
- Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
-
Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:
- codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
- data de expirare;
- ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.
3. Ordin de plata
- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin e-mail sau fax catre client de un agent domo.ro. Contul bancar este trecut in factura proforma in functie de cererea clientului.
- Produsele vor fi trimise clientului dupa ce se are evidenta intrarii banilor in contul bancar al domo.ro.
Optiuni de expediere
Produsele pe care le comandati vor fi livrate de catre companiile de curierat cu care SC MERGI CU NOI SRL are incheiate contracte.
1. Metodele de livrare disponibile:
- Livrare prin curier Sameday
2. Costul si timpul de livrare
SAMEDAY - livrare la adresa
- Comenzi mai mici de 499 lei - 20 LEI*
- Comenzi mai mari de 499 lei - GRATUIT
Adaugare de produse noi la o comanda deja finalizata
Costul livrarii comenzilor prin intermediul firmei de curierat Sameday, este in suma fixa, respectiv 20 Lei (TVA inclus) per colet.
*Pentru anumite produse cu dimensiuni mai mari se percepe o taxa suplimentara de 3 Lei care se adauga la taxa normala.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 Lei (TVA inclus) transportul coletelor este GRATUIT.
Comenzile sunt procesate in ordinea primirii lor.
Timpul de livrare
SAMEDAY - livrare la adresa
- Produs aflat in stoc depozit propriu : 1 - 2 zile lucratoare de la data expedierii.
- Produs aflat in stoc depozit furnizor: 3-5 zile lucratoare de la data expedierii.
Timpul de livrare pentru produsele aflate in stoc depozit propriu
- Daca produsele comandate se afla in stoc depozit propriu, iar comanda este plasata de luni pana vineri inainte de ora 14.00, AlaZet va preda comanda curierului in aceeasi zi.
- Comenzile plasate de luni pana vineri dupa ora 14.00 ce contin produse aflate in stoc depozit propriu sunt predate de catre AlaZet curierului in urmatoarea zi lucratoare.
- Comenzile plasate de luni pana vineri inainte de ora 14.00 sunt procesate in aceeasi zi.
- Comenzile plasate de luni pana vineri dupa ora 14.00 sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare.
- Comenzile nu sunt expediate in weekend.
- Timpul de livrare estimat se aplica din momentul expedierii comenzii si nu din momentul efectuarii acesteia.
Timpul de livrare pentru produsele aflate in stoc depozit furnizor
- Daca produsele comandate se afla in stoc depozit furnizor AlaZet va livra produsele clientului in 3-5 zile lucratoare din momentul procesarii comenzii.
- Comenzile plasate de luni pana vineri inainte de ora 14.00 sunt procesate in aceeasi zi.
- Comenzile plasate de luni pana vineri dupa ora 14.00 sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Timpul de livrare pentru comenzi ce contin atat produse ce se afla in stoc depozit propriu AlaZet, cat si produse aflate in stoc depozit furnizor
- In cazul in care comanda contine atat produse aflate in stoc depozit propriu, cat si produse aflate in stoc depozit furnizor, timpul de livrare estimat va fi cel mai mare dintre ele. Prin finalizarea comenzii pe site, clientul este de acord ca intreaga comanda va fi expediata numai dupa ce toate produsele se afla in stoc.
- Daca se doreste expedierea produselor aflate in stoc depozit propriu inainte de expedierea produselor ce se afla in stoc depozit furnizor, clientul trebuie sa contacteze AlaZet si sa transmita solicitarea sa. In aceasta situatie el isi va asuma doua costuri de transport, unul generat de expedierea produselor aflate in stoc depozit propriu AlaZet si al doilea generat de expedierea produselor aflate in stoc depozit furnizor.
3. Dificultati la livrare
- Dorim sa mentionam ca nu suntem responsabili pentru intarzierea livrarii provocata de partenerii nostri logistici sau situatii care nu tin de controlul nostru, cum ar fi vremea, sarbatorile legale etc.
- Va rugam sa retineți ca oferim o data estimata de livrare sugerata de partenerii nostri de livrare.
- In situatii rare, anumite colete pot ajunge in afara intervalului de timp mentionat. Pentru a ne asigura de o livrare optima, va rugam sa ne furnizati adresa dvs. completa (numele strazii, numarul casei, blocului, scara, etajul, apartamenul, codul postal si orașul) si un numar de telefon valid, astfel incat partenerii nostri sa realizeze livrarea in timp optim fara intarziere.
- Odata ce expediem comanda, veti primi un numar de urmarire a coletului dumneavoastra, unde veti putea urmari online progresul livrarii coletului dumneavoasta. Nu ezitati sa ne contactati daca observati probleme sau intarzieri . Reprezentantii serviciului nostru de relatii cu clientii se vor ocupa prompt si eficient de situatia dvs.
- Daca un colet nu poate fi livrat din orice motiv, el poate fi tinut in depozitul firmei de curierat pentru redirectionare sau ridicare. Daca nu este ridicat, coletul se returneaza dupa ultima incercare de livrare nereusita.
4. Ambalaj deteriorat
- Toate produsele livrate de AlaZet sunt ambalate corespunzator, astfel ne asiguram ca primiti coletul intact si in perfecta stare. Cu toate acestea, pot aparea situatii in care produsul sa fie deteriorat pe parcursul transportului.
- In cazul in care constatati ca produsul a fost deteriorat, va rugam sa ne contactati imediat pentru a raspunde rapid la problema si pentru a realiza o noua livrare in cel mai scurt timp posibil.
- In aceasta situatie dumneavoastra nu trebuie decat sa asteptati livrarea noului produs, produsul deteriorat urmand a fi ridicat la livrare de catre agentul firmei de curierat. Costul de transport pentru livrarea noului produs si returul produsului deteriorat vor fi suportate de catre AlaZet.
*IMPORTANT!
Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.
Atat in Bucuresti, cat si in tara, taxa de transport pentru electrocasnicele mari va fi adaugata automat in cosul de cumparaturi.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.