domo.ro pentru acasa
    Contul meu
    0 Produse Favorite
    0 Cos cumparaturi
    Produs
    Descriere
    Specificatii
    Pareri

    Audiobook. Captivat - Nir Eyal

    • Audiobook. Captivat - Nir Eyal
    42 Lei cu TVA
    Disponibilitate:
    Cod produs: 978-606-913-344-6
    Garantie: 0 luni
    Vandut de: DOMO.RO
    4,7
    1.058 recenzii Google

    Descriere

    Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte De ce unele produse capteaza atentia multor oameni? Cum creeaza companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunta? Exista vreo metoda prin care tehnologia ne captiveaza atentia? Autorul raspunde la aceste intrebari explicand Modelul Hooked – un proces in 4 pasi integrat in produsele multor companii de succes care influenteaza subtil comportamentul clientilor.

    Nir Eyal a petrecut multi ani in industria jocurilor video si in cea a publicitatii. In acest timp a invatat si aplicat tehnici pe care le descrie in carte, pentru a motiva si influenta utilizatorii. Nir Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre modul in care interfereaza psihologia, tehnologia si afacerile. Este consultant pentru cateva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc si incubatoare de afaceri. Din 2003, a fondat doua companii in domeniul tehnologiei. Cel mai recent startup al sau a primit finantare cu capital de risc din partea fondului de investitii Kleiner Perkins Caufield & Byers. Nir a tinut prelegeri la Stanford Graduate School of Business si la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford.

    O lectura obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele. - Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup

    Durata audiobook: 5 ore si 12 minute

    Lectura: Cristian Sorin Oprea

    Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte / Hooked: How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori, marketeri, product manageri si designeri care lucreaza la crearea de noi produse si la lansarea acestora pe piata.

    Autorul cartii, Nir Eyal este un absolvent al Universitatii Harvard avand de asemenea un MBA obtinut la Stanford School of Business. Pe blogul sau Nir abordeaza subiecte de interes despre interferenta dintre psihologie, tehnologie si afaceri. Articolele lui Nir Eyal apar de asemenea periodic in reviste de prestigiu precum: Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch si Psychology Today. Experienta acumulata in timp ce lucra la implementarea de campanii publicitare in lumea social gaming-ului l-a ajutat pe Nir Eyal la redactarea unui adevarat manual care sa ajute la crearea de noi produse pe care oamenii sa le iubeasca.

    Sta in puterea noastra sa schimbam ceea ce facem si ceea ce suntem!

    Nir Eyal este CAPTIVAT, ca noi toti de altfel, de puterea pe care o are asupra noastra tehnologia. Statisticile arata ca 79% dintre oameni isi verifica telefonul dimineata in rastimp de 15 minute de la trezire, o treime dintre americani ar prefera mai degraba sa renunte la sex decat sa isi piarda telefonul sau ca ne verificam telefoanele zilnic de… in jur de 150 de ori. De ce? Pentru ca aceste gadgeturi ne-au creat OBISNUINTE. Ce sunt obisnuintele? Comportamente automate, lucruri pe care le facem inconstient fara sa stam prea mult pe ganduri. Asadar, cand se pune intrebarea: Cum reusesc unele companii sa isi faca bunurile indispensabile? Raspunsul este cat se poate de simplu: Creandu-le consumatorilor obisnuinte. Si atunci, de ce nu reusesc toate companiile sa lanseze produse de succes atat timp cat reteta este atat de simpla? Autorul ne ofera raspunsul la aceasta intrebare odata cu Captivat , in care a adunat rezultatele tuturor experientelor si studiilor pe care le-a efectuat timp de mai multi ani pe aceasta tema, promitand ca: Lucrarea de fata ii va invata pe inventatori cum sa creeze produse care sa ii ajute pe oameni sa faca lucrurile pe care si-au dorit sa le faca dintotdeauna, dar care, in lipsa unor solutii nu le fac. Captivat isi propune sa dezlantuie extraordinarele puteri noi pe care le au inventatorii si antreprenorii pentru a influenta viata de zi cu zi a miliarde de oameni. Scopul meu este sa iti ofer o intelegere mai profunda a modului in care anumite produse schimba ceea ce facem si, prin extensie, ceea ce suntem.

    Cum se creeaza noile obisnuinte? In tot acest proces, cel mai dificil pare a fi sa creezi noi obisnuinte. Probabil ca toti antreprenorii si oamenii de marketing se intreaba de ce? Ei bine, pentru ca cel mai mare dusman al noilor obisnuinte sunt vechile comportamente.

    Chiar si atunci cand ne schimbam rutinele, caile neuronale raman gravate adanc in creierele noastre, gata sa fie reactivate atunci cand ne pierdem concentrarea. Asadar, dusmanul noilor obisnuinte este chiar mintea umana, care, tinde sa revina la modurile vechi de actiona si a gandi.

    Cum ne putem maximiza sansele de a crea o noua obisnuinta? Nir Eyal este de parere ca: Pentru ca o actiune ocazionala sa devina obisnuinta, utilizatorii trebuie sa perceapa un grad inalt de utilitate, fie datorita faptului ca le provoaca placere, fie datorita faptului ca evita neplacerile. Si avem aici modelul Amazon, care face un lucru pe care alte companii l-ar vedea total contraproductiv. Amazon castiga bani din difuzarea reclamelor la companiile concurente, ba mai mult decat atat, utilizeaza banii pe care alte companii ii investesc in marketing, pentru a raspunde altei nevoi a clientilor, aceea de a gasi cu orice pret produsul pe care il cauta. Aceasta tehnica Amazon se bazeaza pe un studiu care arata ca interesul fata de un comerciant online creste atunci cand ii sunt oferite preturile concurente. Asadar, o companie poate prezice potentialul unui produs de a crea obisnuinte reprezentand grafic doi factori:

    • Frecventa (cat de des apare un comportament);

    • Utilitatea aparenta (cat de folositor si de satisfacator este comportamentul conform utilizatorilor, in comparatie cu solutiile alternative).

    Dar bineinteles ca doar atat nu e suficient, pentru ca ulterior apare intrebarea: Cat de des este suficient de des? Mai trebuie sa tinem cont de asemenea de faptul ca produsele esueaza sau au succes dintr-o multime de motive, totusi, exista un lucru pe care il au in comun toate produsele de succes. Rezolva probleme!

    Captivat iti ofera planul pentru urmatoarea generatie de produse. Daca nu citesti tu aceasta carte, atunci compania care iti va lua locul pe piata a facut-o deja. – Matt Mullenweg, fondator Wordpress

    Vei citi cartea. Apoi vei spera sa nu fie citita si de competitori. Atat de buna e. – Stephen P. Anderson, autor al Seductive Interaction Design

    Un volum obligatoriu de citit pentru oricine isi doreste sa lanseze o campanie sau un produs. Iti ofera patru pasi practici pentru a atrage utilizatorii si pentru a te asigura ca acestia vor reveni iar si iar. – Firas Kittaneh, antreprenor

    Specificatii

    Audiobook. Captivat - Nir
    Autor: Nir Eyal
    Data aparitie 2018
    Format 190 x 140 mm
    Subcategorie Afaceri
    Categorie Audiobook
    Editura ACT SI POLITON
    Caracteristicile tehnice prezentate pe site pot contine mici inadvertente. In cazul in care produsul este insotit de un bonus electronic, acesta va fi trimis pe adresa de mail in 14 zile de la finalizarea comenzii. Produsul Audiobook. Captivat - Nir Eyal a fost adaugat pe site in data de 2019-03-10. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 - 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata).

    Parerea ta conteaza!

    Adauga un comentariu
    Fii primul care lasa un feedback
    Momentan nu exista comentarii la acest produs. Fii tu primul care adauga unul!

    Altii au cautat si:

    Vezi mai multe Vezi mai putine
    * Informatiile sunt orientative. Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE
    Pret
    42 lei
    Vezi
    produsele zilei
    Profita de super reduceri!
    Preferintele tale
    Cookie-uri functionale
    Cookie-uri terta
    Cookie-uri? Probabil ai mai auzit de ele. Sunt mici fisiere text care permit salvarea setarilor si preferintelor tale atunci cand intri pe un site.

    Le folosim pentru imbuntatirea experientei online si personalizarea continutului pe care ti-l oferim zi de zi. O parte dintre ele sunt obligatorii, cum sunt cele necesare, care ajuta la buna functionare a site-ului. In sectiunea dedicata din acest mesaj, poti selecta cookie-urile pe care le accepti.

    Nu uita ca pe DOMO.RO un cookie te ajuta:

    • sa te loghezi mai usor
    • sa iti aduci aminte de produsele pe care le-ai adaugat in cos
    • sa iti aduci aminte de produsele pe care le-ai vizitat

    Dezactivarea anumitor cookie-uri va influența experiența dvs. pe site-ul nostru și serviciile noastre.

    Cookie-uri functionale

    Sunt toate esentiale pentru functionarea site-ului si trebuie sa ramana active in sistemul nostru.

    Ele sunt create pentru a raspunde actiunilor tale. Datorita acestor cookie-uri:

    • Iti putem tine minte produsele cu care ai interactionat
    • Iti putem tine minte datele contului
    • Iti putem tine minte setarile de navigare

    mai mult

    mai putin

    Cookie-uri de la aplicatii terte

    Sunt cookie-uri anonime prin care analizam date despre pagini vizualizate, traseul si actiunile utilizatorilor in site.

    Datorita acestor cookie-uri putem evalua rezultatele de trafic online si oferi o experienta mai buna celor care acceseaza DOMO.RO. De asemenea, putem afla ce rata de deschidere au emailurile trimise catre abonati si ce recomandari de produse i-ar ajuta. Cu ajutorul acestor tehnologii:

    • Colectam informatii anonime despre cele mai vizitate zone
    • Analizam interactiunea utilizatorilor cu site-ul si incercam s-o imbunatatim
    • Urmarim succesul emailurilor trimise abonatilor.

    Aceste cookie-uri sunt utile in scopul afisarii bannerelor cu cele mai bune promotii, dar mai ales in adaptarea si personalizarea continutului.

    Prin intermediul lor, putem masura eficienta campaniilor publicitare si analiza daca mesajele au ajuns la publicul tinta pentru a reveni cu recomandari si sugestii de cumparare. Cu ajutorul acestor cookie-uri:

    • Afli rapid despre promotiile si produsele relevante pentru tine
    • Beneficiezi de recomandari personalizate pe site, email sau retele de socializare
    • Conturam un profil al preferintelor tale pentru a-ti oferi continut de calitate.

    mai mult

    mai putin

    Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.