Comenzi telefonice: 021.319.81.96

Help

Service DOMO - Oricand la dispozitia ta!

Produsele cumparate din magazinele DOMO ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, sunt insotite de certificate de garantie. Aceste certificate de garantie contin toate informatiile necesare legate de modul de asigurare a garantiei, perioada de garantie comerciala cat si informatiile necesare pentru contactarea unitatilor de service.

Daca aveti probleme cu unul din produsele achizitionate de la DOMO, va recomandam sa procedati dupa cum urmeaza:

  1. Verificati daca ati citit cu atentie sectiunea de depanare rapida dedicata utilizatorului din manualul de utilizare, poate aveti rezolvarea la indemana fara a fi nevoie de suport de specialitate
  2. Daca nu ati reusit si problema persista, urmati unul din pasii de mai jos:

In cazul in care ati pierdut documentul fiscal de achizitie va rugam sa va adresati magazinului DOMO de unde ati facut achizitia.

Magazinul va poate elibera un duplicat al documentului fiscal, dumneavoastra avand grija sa mentionati doar numele si prenumele pe care s-a facut achizitia, luna si anul, modelul produsului achizitionat.

Atentie!!! Pierderea certificatului de garantie duce implicit la pierderea garantiei.

Pentru informatii suplimentare, va punem la dispozitie urmatoarele forme de contact: