Comenzi telefonice: 031.436.45.63

Returnarea produselor

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris profesionistul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34/2014. In cazul in care clientul opteaza pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile decurge din momentul receptionarii produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b).

Momenul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care profesionistul, accepta comanda plasata de catre consumator.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile unde clientul opteaza sa preia produsul din magazin, este momentul emiterii documentului fiscal. In concordanta cu legislatia in vigoare daca partile au convenit astfel (conform OUG34/2014, Art.6, aliniatul 5) , contractul se va incheia in spatiul comercial si astfel nu mai exista posibilitatea de Retragere in termen de 14 zile.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va completa Formularul de Retragere comanda online si il va expedia catre adresa de e-mail [email protected], urmand sa primesca un raspuns in maxim 5 zile lucratoare ( in perioada unor campanii sau promotii speciale termenul poate fi de maxim 8 zile lucratoare). Dupa primirea raspunsului, in momentul in care expediati produsul catre centrul de colectare va rugam sa ne transmiteti pe aceeasi adresa, [email protected] urmatoarele: firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia. Clientul are obligatia legala de a expedia produsul catre adresa comunicata, in termenul de maxim 14 zile de la transmiterea raspunsului de primire a Formularului de Retragere de catre profesionist. Clientul conform reglementarilor legale suporta costurile de transport aferent returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intra in atributia clientului si a firmei alese de acesta( recomandam ambalarea corespunzatoare, asigurarea coletului de catre client si ambalajul original). Produsul va fi expediat de catre client catre Centrul de Retur Online ale carui date de contact le regaseste mai jos , doar dupa confirmarea pe email a profesionistului Domo ca urmare a Formularului trimis de catre acesta.

Centru De Retur Online Domo

Centru de Retur Online pentru produsele comercializate de reteaua Domo / Sos. de Centura, Nr. 28-35 (incinta DB Schenker)
Cod postal: 077125, Chiajna, jud. Ilfov
Mobil: 0733774203
Program L-J 8.30-17.00 / V 8.30-14.30

In situatia returnarii unui produs comercializat de catre un Furnizor partener domo.ro adresa de retur se va comunica direct de catre Furnizorul partener, iar Domo va verifica derularea normala a procesului. 

In cazul solicitarii unui alt produs, daca valoarea acestuia este mai mare decat cea initiala, se va achita diferenta. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014. Profesionistul, Domo va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:

In cazul in care produsele au un sigiliu specific categoriei (de ex IT&C, unde sigiliul este aplicat de producator direct pe produs) si daca acesta a fost desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de

Produse de SEZON – Aere conditionate fixe In cazul aparatelor de aer conditionat fixe, daca produsul a fost instalat de catre personal autorizat (in conformitate cu informatiile mentionate pe certificatul de garantie) sau neautorizat (in urma optiunii clientului), reglementarile legale mentionate in OUG34/2014 nu se mai aplica. Orice actiune de instalare se finalizeaza prin prezentarea instructiunilor de utilizare si intretinere, prin prezentarea modului de folosire si prin predarea aparatului in perfecta stare de functionare, clientul dandu-si acordul pentru amplasamentul aparatului.

Profesionistul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client sa efectueze o expertiza tehnica cu sustinerea firmei de service autorizat, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa de catre Centrul de Colectare pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client in maxim 2 zile lucratoare. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Diminuarea pretului contine un cumul de sume astfel:

Aceste dispozitii se aplica conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).