Returnarea produselor

Produsele achizitionate prin intermediul platformei domo.ro pot fi returnate in un interval de timp de pana la 30 de zile de la achizitia produsului.

Daca, din orice motiv,  nu sunteti multumit de un produsul achizitionat, este posibila returnarea lui in termen de pana la 30 zile calendaristice din momentul in care a fost livrat. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur disponibil in contul de client.

Unele produse, livrate de parterii marketplace au un termen de retur mai mic de 30 de zile, regasiti informatia pe pagina de prezentarea a fiecarui partener disponibila in site.

 

Cum se returneaza produsele vandute de partenerii DOMO Marketplace ?

Solicitarea de retur se poate realiza in doua moduri:

1. Completand manual formularul aferent - formularul de retur online, pentru clientul care nu detine un cont Domo.

Formularul de retur online se poate accesa si descarca apasand aici.

2. Completand online formularul aferent - formularul de retur online, pentru clientul care detine deja un cont Domo.

Pentru a accesa formularul este nevoie sa va logati.

Regasiti optiunea "Retur" in optoiunile disponibile in contul de client - ca in imaginea de mai jos:

Verificati elementele specificate si apasati butonul .

Alegeti produsul dorit din lista de produse disponibila:

Completati datele solicitate referitoare la detaliile de ridicare, starea produsului, modul de solutionare a solicitarii si modul in care suma se va rambursa.

Odata ce toate datele au fost completate apasati butonul  in vederea inregistrarii cererii de retur.

Confirmarea inregistrarii cererii de retur se va trimite pe adresa de email setata si urmeaza a fi contact in cel mai scurt timp in vederea solutionarii solicitarii.