Service si Garantii

Categorii

Service & Garantii

Garantia produselor

Produsele comercializate de magazinul online - domo.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor domo.ro sau ale producatorilor.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodata, S.C. Corsar Online S.R.L. raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de domo.ro.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimiterii produselor in garantie

La aducerea / expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; in cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si, optional, o copie a certificatului de garantie emis de domo.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, corp H, subsol, sector 6, Bucuresti.

Departamentul de service

Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este:

  • Luni - Vineri - se preiau produse in service: 10:00 - 16:00
  • Luni - Vineri - ridicare produse din service: 16:00 - 18:00
  • Luni - Vineri - pauza: 13:00 - 14:00

In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti: 021 - 9330 / Provincie: 021 - 9282) si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de domo.ro (S.C. Corsar Online S.R.L.). Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina domo.ro (S.C. Corsar Online S.R.L.); expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Mentiuni importante

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de domo.ro il poti solicita oricând la adresa: service@domo.ro.

In cazul aparatelor de aer conditionat consumatorul pierde garantia in urmatoarele cazuri:

  • Aparatul a suferit interventii din partea unor persoane neautorizate
  • Aparatele care necesita instalare de personal specializat (aer conditionat, radio-CD player, etc) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre o firma autorizata de importator.
  • Instalarea aparatelor de aer conditionat se face numai de catre o firma autorizata de producator.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra contactând via email: service@domo.ro. Totodata, pentru orice nelamurire / problema in legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa contactati Departamentul de Service domo.ro in scris la adresa: service@domo.ro.

In cazul anvelopelor, cand defectul de fabricare este constatat dupa montaj, clientul are obligatia sa informeze CORSAR ONLINE (domo.ro) prin e-mail catre adresa: service@domo.ro si sa anexeze copii dupa factura de achizitie, certificatul de garantie, certificatul de inmatriculare al autovehiculului, dovada montarii intr-un service autorizat RAR (deviz de montaj) precum si o informare privind constatarea defectiunii (pozitia de montaj, rularea inregistrata, tipul defectiunii si imprejurarile in care a aparut).

Pentru produsele de mai jos va rog sa apelati la urmatoarele service-uri autorizate, este necesar prezentarea facturii de achizitie , certificatului de garantie si a seriei vizibile pe produs.

Atentie!

Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Va rugam sa completati informatiile solicitate in formular. Ridicarea produsului este gratuita.
Produsele se pot ridica din service doar cu fisa de receptie sau personal in baza actului de identitate in intervalul orar 16:00-18:00.

Formular service

Alege produsul dorit
Pentru a merge mai departe este obligatoriu sa completati numarul corect al facturii in campul "numar factura" de mai sus.

* Campurile sunt obligatorii.
* Va recomandam dezactivarea/stergerea parolelor setate la produse inainte de predarea in unitatea service. Acestea impiedica aducerea la conformitate a produselor si returnarea lor fara interventii.

Deschidere colet
Poti opta pentru deschidrea coletului la livrare
Livrare rapida
Lucram cu cele mai rapide firme de curierat din tara
Retur garantat
14 zile, pentru comenzile la distanta
Visa Verified
Visa Verified
Mastercard Secured
Mastercard Secured