Deschidere colet la livrare

Produsele achizitionate prin intermediul platfomei DOMO sunt livrate la adresa dorita.

Puteti inspecta coletul primit in momentul receptionarii lui asigurandu-va ca produsul comandat corespunde in totalitate cu dorinta dumneavoastra si a ajuns in stare perfecta la destinatie,.

Cum functioneaza?

In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. Recomandam ca in momentul confirmarii telefonice a comenzii sa specificati ca doriti deschiderea coletului la livrare pentru verificari detaliate. 

Verificarea va fi la nivel estetic, daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu este prevazuta posibilitatea de a testa functionalitatea produsului.

Daca, in urma deschiderii coletului la livrare produsul comandat nu corespunde in totalitate cu dorinta dumneavoastra si nu a ajuns in stare perfecta la destinatie (prezinta urme de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic) recomandam sa refuzarea comenzii. Pentru a refuza comanda trebuie completat Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Cine este resposabil de costul transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre vanzatorul produsului.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

Ce se intampla cu plata produselor?

Daca produsele comandate online si suma a fost achitata prin trasfer bancar sau card  atunci contravaloarea va fi restituita in contul din a fost efectuata plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si se ia decizia de refuzare a lui, procedural nu este posibil decat returul intregii comenzi, adica a tuturor produselor livrate.

In situatia in care ati optat pentru optiunea de plata ramburs la livrare, in situatia refuzului comenzii nu mai este necesara achitarea ei.

Va rugam sa ne semnalati orice problema intampinata la adresa de email [email protected]