Comenzi telefonice: 031.436.45.63

Help

Bine ati venit la Domo.ro!

Sa comanzi la DOMO.ro este o experienta placuta si rapida.

E simplu!

Produsele comercializate pe site-ul domo.ro sunt livrate direct de catre furnizorii parteneri la tine acasa.

Intrebari frecvente:

  1. Cum comand?
  2. Cum intru in posesia produselor?
  3. Cum platesc?

Cum comand?

Ai doua variante, plasezi comanda online sau suni la call-centerul nostru.

COMANDA ONLINE

Alege produsul dorit.

Ai optiunea  .

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, poti adauga eventualele accesorii sau promotii interesante din recomandarile facute.

In cazul in care ai primit un Cod Promo de reducere sau ai un Gift Card DOMO, poti sa le utilizezi aici. Atentie, online poti utiliza un singur gift card/un singur cod promo/comanda.

Apasa butonul  dupa completarea campurilor "Cod promo" sau dupa completarea campurilor "Seria" + "PIN" pentru a scadea valoarea acestora din valoarea cumparaturilor.

Apasa pentru a alege:

Completezi datele de facturare cerute:

Alege modalitatea de plata convenabila:

Daca ai ales plata cu cardul, dupa plasarea comenzii vei fi directionat catre pagina securizata a procesatorului de carduri. DOMO.ro nu stocheaza si nu are acces la informatiile de pe card.

Completeaza detaliile de contact si eventualele observatii:

Ofera-ti acordul cu termenii si conditiile site-ului nostru, verifica si trimite comanda

COMANDA TELEFONICA

Alege produsul pe care doresti sa-l cumperi. Pentru rapiditate noteaza codul produsului aflat sub informatiile despre produs.

Suna la numarul de telefon 031.436.45.63 si transmite comanda ta operatorului nostru.

Cum intru in posesia produselor?

Produsele comandate de la DOMO.ro pot fi livrate acasa sau la birou*.

Termenul de livrare aproximativ este afisat pe pagina fiecarui produs, dupa ce ai selectat judetul si orasul tau. Livrarea se face de regula in 24 ore din momentul confirmarii comenzii. Totusi, in functie de disponibilitatea produselor, termenul de livrare poate fi intre 5 si 30 de zile.

In cazul comenzilor care contin mai multe produse, in functie de locatia acestora, exista posibilitatea sa livram in mai multe etape, pentru a diminua termenul de livrare. Din motive obiective nu putem garanta livrarea produselor in intervalul orar solicitat de clientii nostri. Stabilirea detaliilor de livrare se va face telefonic impreuna cu echipele de livrare.

Taxele de livrare pentru produsele vandute si livrate de operatorul site-ului DOMO:

* In cazul livrarilor cu echipe de livrare proprii (de regula produse voluminoase), livrarea se face pana in domiciliul clientului doar in Bucuresti. In celelalte orase, livrarea se face pana in fata locuintei. In cazul livrarilor prin curierat (de regula produse mici), livrarea se face pana in domiciliul clientului.

Cum platesc?

In acest moment, la Domo.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

1. Plata cash la livrarea produselor

Selecteaza aceasta optiune in pasul final al procesului de comanda si vei plati produsele direct curierului care va face livrarea sau in magazinul din care faci ridicarea. In acest caz produsele vor fi insotite de factura si chitanta.

2. Disponibil in curand: Plata cu Ordin de Plata

Daca optezi pentru aceasta metoda de plata, vei primi prin email o factura proforma care va contine toate detaliile de plata. Plata comenzii se va face integral.

3. Disponibil in curand: Plata cu Card Bancar
Daca doresti sa platesti integral cu card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro), bifeaza aceasta optiune in comanda si vei fi directionat intr-o pagina securizata de plati online a Bancii Transilvania, prin procesatorul . Detaliile cardului tau nu vor ajunge la DOMO sau la angajatii DOMO. Intreaga tranzactie se va desfasura pe serverele procesatorului de plati online.

Dupa inregistrarea cu succes a comenzii, contravaloarea produselor va fi blocata in contul dumneavoastra, urmand a fi incasata de catre vanzator doar dupa confirmarea comenzii. In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile, iar plata a fost finalizata, banii vor fi returnati integral pe card, fara nici un comision aditional.

4. Disponibil in curand: Plata online cu card bancar in rate

Dupa inregistrarea cu succes a comenzii, contravaloarea produselor va fi blocata in contul dumneavoastra, urmand a fi incasata de catre vanzator doar dupa confirmarea comenzii. In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile, iar plata a fost finalizata, banii vor fi returnati integral pe card, fara nici un comision aditional.

CardAvantaj in rate fara dobanda

Poti face plata integral sau in 3, 6, respectiv 10 rate fare dobanda. Pentru asistenta non-stop despre CardAvantaj, te rugam sa apelezi serviciul CEBLine: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000. Solicita cardul tau aici - click.

Card Raiffeisen in rate fara dobanda

Poti face plata integrala in 2 pana la 12 rate fara dobanda.
Pentru asistenta privind plata prin card Raiffeisen in rate fara dobanda te rugam sa apelezi serviciul Raiffeisen Direct: 0800 802 02 02.
(Numar apelabil gratuit, fara prefix, din intreaga tara, din reteaua Romtelecom in intervalul Luni - Vineri: 8:00 - 22:00; Sambata: 9:00 - 17:30) sau 004 021 306 3002 (Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din tara si din strainatate in intervalul Luni - Vineri: 8:00 - 22:00; sambata: 9:00 - 17:30)

6. Disponibil in curand: Plata online cu credit in RATE

Persoanele fizice si persoanele fizice autorizate pot opta pentru plata prin credit in rate a produselor comandate online prin ERB Retail Services.Creditul se solicita si se aproba online, fara nici un drum la banca.

Selecteaza produsele dorite, completeaza datele personale si selecteaza optiunea "Rate online" la modalitatea de plata aleasa. Comanda ta va fi preluata de catre un operator de credite al ERB Retail Services care te va contacta telefonic pentru intocmirea documentelor necesare.
Informatii complete despre cum poti plati in rate precum si actele necesare le gasesti aici.